torsdag 9 april 2009

Förtydligande

Från inlägget:
Ockrare Ensamhet och Raggare!
Skulle skrivit ihop något för länge sen men tystnaden var så total och även om jag vill så krävs det att kroppen hänger på. Så det var bortförklaringarna det. I vilket fall som helst så har jag sökt lite idag och hittade massor jag inte sett förut. Bland annat Faktum och Dia Psalmas nya låt. Om jag nu får lyssna på sånt längre nu när jag skulle vara nazist?

För tydligande!!
Jag är inte nassist har aldrig varit och kommer aldrig bli! Däremot har samma personer som gjort allt för att bloggen inte ska synas på google.Även lämnat nedlåtande kommentarer samtifigt som de varit inloggad på twingly-admin proxyn. Förutom alla andra nedlåtande kommentarer som finns här. Samma sjukligt störda människa har alltså FÖRSÖKT få mig att framstå som nazist.Något jag absolut inte är eller har varit eller kommer bli.



DNs Serie Vem bryr sig?
Jag tvingas tugga med framtänderna”
”Samhället sviker de unga”
Singer: "Ditt ansvar att rädda liv"
”Visar man solidaritet får man mycket tillbaka”
”Jag har inte råd att laga tänderna”
”Välgörenhet är vackert”
Gemenskapen växer ur askan
”De starka ska hjälpa de svaga”
”Det är lätt att bli självgod”
Kopplas ofta till samhörighet
”Det är en fasansfull skam att vara tandlös”
”Solidaritet är positivt - det betyder rättvisa”
Fattiga får klara sig med tjugo tänder
”Krisen gör rika stater giriga”


Bloggar:
Ett hjärta rött, Alliansuppropet, Oscar.s, Arvid.F, Den Osynliga Patienten, Svensson, Mer intressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Inga kommentarer: